22 Ağustos 2011 Pazartesi

uçak kule skeç metni


KÜÇÜK ŞEYLER
UÇAK KULE
UÇAK :401 Etiaydan kuleye iniş için izin istiyoruz.
KADIN :Kuleden 401 Etiaya güzergahınızı ve yüksekliğinizi koruyun iniş izni az sonra verilecek.
ERKEK :Yuh be insanın torpili var diye kule kontrol memurluğuna atanır mı kardeşim.
KADIN :Hım Yani bu kadarına da pes doğrusu.İlkokul mezunu biri ya sırf torpili var diye beyin cerrahı olabiliyor mu? Olamıyor.
ERKEK :Bunlar daha iyi günlerimiz.Kayınları pilot eltileri hostes yapıcakları günler yakındır.
KADIN :hım.e bizim şefe ne buyrulur ne buyrulur.adam tır şoförüymüş de bu işi çabuk kavrarmış.e bizde biraz yardım edersek olurmuş bu iş. Ay adam sanki tarlada traktör kullanancak.Uçak indiriyoruz biz burada uçak.
ERKEK :Canım şef de korkudan ne yaptığını biliyo mu ki?Kolaymı bi anda sürüverirler adamı Bayburt hava alanına valla.
KADIN :Orasıda öyle.
ŞEF :E kolay gelsin arkadaşlar.
KADIN_ERKEK: Sağ olun Sağ olun
ŞEF :Dün size söylemiştim yeni mesai arkadaşınız.
ERKEK :Hoş geldiniz.
ABBAS :Selamlar hayırlı işler
KADIN :E umarım yükseklik korkunuz yoktur.
ABBAS :Yok benim alçaklık korkum var hııhııhııhıı
ERKEK :İnşallal kazasız belasız atlatırsınız bu acemilik dönemini.
ABBAS :Ü yani amcam ufak tefek kazalar olabilir rahat ol demişti bana.
ŞEF :Yani kısa zamanda arkadaşların da yardımıyla atlatıcaz acemilik dönemini inşallah dimi arkadaşlar.
ABBAS :Hişt bacı senin vukuat kaç?
KADIN :O ne demek?
ABBAS :Yani kaç tanesini kafa üstü piste çaktırdın yavu.
KADIN :Bu güne kadar hiç olmadı çok şükür.
ABBAS :Hııım Ya senin birader.
ERKEK :Bu kulenin hiç vukuatı yoktur beyefendi yani siz gelene kadar yoktu.
ABBAS :Bizim de olmıycak inşallah.Yani ben dün işin kabasını şöyle bir öğrendim.Yani şu masaya bir oturayım aynı anda on tane uçağı kaldırıp on tane uçağı indirmezsem şerefsizim valla.
KADIN :Ay bi dakika bi dakika ne demek kabasını öğrendim.
ABBAS :Ya dün şef bana şöle büyük düğmeleri anlattı ee küçük düğmeleri de zamanla çözeriz yav arkadaşlar fazla teferruata takılmamak gerekir diye düşünüyorum ben.
ERKEK :Beyefendi bu düğmelerin hepsi birbirinden önemlidir.Düğmelerin büyüğü küçüğü olmaz.sakın bilmdiğiniz düğmeye dokunmayın öle.
ABBAS :E tabi canım yani büyük düğmenin kafası büyük küçük düğmenin kafası küçük olur deler hıııhıııhııhııhıı.Espiri yaptım latife latife.
KADIN :Biz pek gülemedik ama.
ABBAS :İyi de ben nerde oturcam?He en güzel yerleri kapmışsınız.Bana bakın bana şöle cam kenarı falan olsun ha kolumu dışarı çıkartayım bi de bana daral gelir on dakkada bir cigara içmem lazım gelir vallahi.
ERKEK :Burada sigara içmek yasak.
ABBAS :Dı canım artık diğil ıııı yav ateş var mı ben yanıma almamışım da
KADIN :Ben hava alamaya çıkıyorum.Çok özür dilerim
ERKEK :Ben de gelsem ii olacak.Bırakın Allah aşkına böyle şey olur mu Allah Allah.
ABBAS :Ateş almaya gittiler herhalde aferin be.
ŞEF :Merak etmeyin kısa zamanda her şey yoluna girer.Ben şimdi onlarla bi konuşup gelirim.
ABBAS :Tabi tabi.Lan biz yirmi beş vites ileri on vites geri tır kullanmış adamız be bunlar bize yav ııı sigara çakmağı hangisi ki yavu şunu bi çevirelim bakalım yanıyor da
UÇAK :401 Etiaydan kuleye iniş izni verdiğiniz için teşekkürler.
ABBAS :Havada kalaçak halin yokya elbette iniceksin babamızın malı değil ki bu airbord(eğirbord) dalaksız pilot.Yavu elim ayağım titriyor şu kırmızı düğme mi ki?
UÇAK :Kalkış izni için teşekkürler kule
ABBAS :e e İzin vereceğine bi ateş yollasaydın ya.e kalkışımış.A buranın da manzarası baya iyiymiş ha şu meydana bak vallahi püfür püfür esiyor ha akşam bizim bebeleri çağıralım da şu ortada bi mangal yakalım ha ne dersiniz vallahi billahi ya.Allahım Yarabbim bababakk kalkış için izin isteyen pilota bak anam anam nasıl kalkıyor bak anam anam anam kalktı anam anam Bu da inen pilot değil mi anam anam anam anam anam anammmmmmmmm