22 Ağustos 2011 Pazartesi

aile zayıflama skeç metni


KÜÇÜK ŞEYLER

EV HALİ
SPOR HOCASI: Bir, iki, üç, dört, bir, iki, üç, dört, bir, iki, üç, dört.
ZEHRA : Off ooofffff!
RIDVAN : Bir, iki, üç, dört, bir, iki, üç, dört
SPOR HOCASI: Evet şimdi de size hayatı zehir eden göbek yağlarınızdan kurtulmanızı sağlayacak harekete geçiyoruz.Günde sadece yedi tane…
ZEHRA : Donduk.
RIDVAN :Noldu noldu ya
ZEHRA :Ayy hayatım eğer ben bu raporu yarını yetiştiremezsem patronum Muhammed Bey beni kapının önüne koyar bilesin.
RIDVAN : Ben de bana hayatı zehir eden bu yağlardan kurtulamazsam hayat beni kapının önüne koyacak bilesin canım.
ZEHRA :Ayyhh sen o olmayan yağlarını kafana takma canım
RIDVAN :Neden
ZEHRA :Ayy çünkü bir kere sen de yağ yok.İkincisi eğer ben işten atılırsam aç kalırız ikimiz de iğne ipliğie döneriz canım.
RIDVAN :İstikbalimle oynama benim canım.2012 olimpiyatlarına katılmak istiyorum bilesin
ZEHRA :Ha ha ha ha çok komik.Bak sen böyle abuk sabuk espiriler yapınca kesin benden bir şey saklıyosun .Haydi söyle anlat bakalım noldu söyle.
RIDVAN :Yoo. Ben bir şey saklamıyorum canım ne anlatcam ki yani.Benim şu yağlardan başka hiçbir sıkıntım yok .(Kumandayı alır) Fııışşşşttttt.
SPOR HOCASI:Evet nerde kalmıştık.Göbek etrafındaki yağlarda teşekkür ederim. Göbek etrafındaki yağlarda kalmıştık.Önce kalçamızı ağırlık merkezi olarak düşünüyoruz.
ZEHRA :Donduk.(Kumandayı alır)
RIDVAN :Noldu noldu gene ya.
ZEHRA :Eğer bu raporu yetiştiremezsem yarın işten atılırım. Ya bir gün bir gün ara versen olmaz mı?
RIDVAN :Olmaz
SPOR HOCASI:Olmaz.Biz burada boşu boşuna çırpınıp durmuyoruz hanımlar.Kimse programın dışına çıkamaz.
ZEHRA :Ayyy kocamla arama girmeyin lütfen.
SPOR HOCASI:Unutmayın hanımlar kocanızla aranıza ben değil göbeğiniz çevresindeki yağlar giriyor.Spora devam bir, iki, üç, dört..
ZEHRA :Donduk.
RIDVAN :Yaa niye dondu yine niye dondu ya.
ZEHRA :Ayyhş Çalışmam lazım lütfen.
RIDVAN :Ver şu kumandayı bana ver hah başla bir, iki, üç, dört..(sunucu ile birlikte.)

M. ERKEK :(Gülerek) Kalktığımız gibi geldik.
M. KADIN :Biz geldikkkk.
M. ERKEK :Ne yapıyon sen ya. Hiç yakışıyor mu goca adam neyi izliyor ya Allah Allah.
ZEHRA :Hişt hişt bunlar nerden çıktı şimdi ya.
RIDVAN :Nerden bileyim canım.
M. KADIN :Biz de evde sıkıntıdan patladık.
M. ERKEK :Vallahi biz de alt komşularımız sıkıntıdan patlamıştır dedik ya.
M. KADIN :Dememizle kendimizi burada bulmamız bir oldu.
M. ERKEK :Sankim ışınlandık Rıdvan hahaha.
M. KADIN :Ben evde ne kadar poğaça, börek, çörek varsa hepsini toplayıp getirdim.Ayyy bir de çay demleriz şimdi.
M. ERKEK :Bak hele ben de ne kadar böyle bilardo, okey takımı, kağıt, tavla varsa hepsini topladım dörtlüyü gurduk mu zaman su gibi akıp gider valla.
ZEHRA RIDVAN :ayyhhş
M. ERKEK :Mantar mı olmuş ne?
M. KADIN :İnsanın böyle anlaşabildiği, gülüp eğlenebildiği hayat denen şu ağırlığı birlikte hafifletebildiği komşularının olması ne büyük şans.
M. ERKEK :Tabi canım yaaaavv.
ZEHRA :eee.şey şeeyyy aslında biz bu akşam müsait değiliz.
RIDVAN :eee eveett.Keşke bir telefon açsaydınız. Ya da ne bileyim sizin oğlanı gönderip de –bir maniniz yoksa annemle babam bu akşam size oturmaya gelmek istiyor- diye bir sordursaydınız yani.
HA HA HA HA GÜLÜŞMELER OLUR.
M. ERKEK :Bizim oğlanı yapıyor bak görüyon mu ha ha ha.Yavu Rıdvan yav siz kimsiniz ki maniniz olacak yavvv.Allah aşkına yavu.Yani bak babababaaa şu üstündeki ney lan?
RIDVAN :Tayt.
M. ERKEK :Tayt mı?
RIDVAN :Evet.
M. ERKEK :Yav erkek adam tayt giyer mi yav?
RIDVAN :Bir de soruyo.
M. ERKEK :Git Allah aşkına çıbıklı pijama falan varsa git giy.Gözümüzün zevkini bozma Allah aşkına yavvv.
ZEHRA :Lütfen lütfen. Benim bu raporu yarına yetiştirmem şart.
M. KADIN :Ay tamam kız.Benim de sana şu beş numaranın yaptığı yediği anlatmam şart yürü
ZEHRA :Ama olmaz ki.
M. KADIN :Börek çörek var.Çay koyalım.
RIDVAN :Ama durun olmaz.
M. ERKEK :Gel buraya gel.