22 Ağustos 2011 Pazartesi

oyuncak ayı skeç metni


KÜÇÜK ŞEYLER
OYUNCAK AYI
ANNE: Vallahi haftalardır yavrum yüzümüze bakmıyor napicamızı şaşırdık psikolok hanım yani e bi e siz bu derde bir derman buluverin artık.
BABA: Yani vallahi böle nediym iii böle en pahalı oyuncakları alıyoruz yani Türkiye’de bulunmayan oyuncakları alıyoruz.En pahalı giysileri giydiriyorum, en pahalı okullara gönderiyorum.Ama vallahi yüzümüze bakmıyor yavvv.
DEDE: Bırakmıyolar ki bi de ben konuşayım torunumla ben konuşsam valla hemen düzeltirim pisi pişi pişiko piskolojisini hemen düzeltirim ama yanına bile yaklaştırmıyorlar yavv
BABA:Yavv baba bi dur yav Allah Allah yani hassas bir dönemden geçiyormuş yavrucak yav böle olur olmadık şeyler konuşmamak gerekiyor öle değil mi psikolog hanım.
ANNE:eee sana kalsa baba yani oğluma böle köyden ıyyy tezekten tandırdan filan bahsedecen iyice yavrumun aklını karıştıracan.
DEDE:Yav siz verin bana torunumu ben onu köye götüreyim valla bir ayda bir şeyi kalmaz kızım sen şunları ikna ette götüreyim ben yavvvv.
BABA:Baba baba bi sus yav bi sus da konuşuyoz işte Allah Allah. Lafa girip durma.Neyse şu ayılara taktı kafayı. Annesi
ANNE:Hıı
BABA:Ya ben söylemesi ayıp hani şu Amerika’dan getirdiğim üç bin dolara aldığım çift motorlu uçak nerde uzaktan kumandalı oynamadı değil mi?
DEDE :Oyuncağa üç bin dolar mı verdin? Bana bi çift ayakkabı almaya geldi mi almıyon ama demi
BABA :Ya baba bi dur yavv Allah Allah
PSİKOLOG :Peki hiç konuşmuyor mu?
BABA :Yani konuşuyor ama bizlerle değil böle ayılarla neym konuşuyor.Kendi kendine masallar anlatıyor işte.
PSİKOLOG :Ne konuşuyor onlarla?
DEDE :Yav siz verin bana torunumu ben köye götüreyim ona gerçek ayı yavruları yakalayıp getiririm ben yav
BABA :Baba bi suus yav valla çık dışarı bi hava mı alacan ne yapacaksan terliği çarpacam şimdi.
ANNE :Konuşma konuşma.
PSİKOLOG :Bir dakika bir dakika.siz hep böyle evde bağırarak mı konuşursunuz.
BABA :Yok canım yani böle bunlar evliyayı bile baş şey yaparlar zıvanadan çıkarırlar. Ya afedersiniz nerelisiniz? (Karısı cimcirir)Ya off.
PSİKOLOG :Şimdi ben onunla konuşmayı deniycem.Siz de lütfen sözümü kesmeden dinlemeye çalışın.(Kalkar çocuğun yanına gider) Ne kadar güzel ayılar bunlar? İsimleri var mı bunların?
ÇOCUK :Var.ee şu anne ayı.Şu baba ayııı ayı.Şurda da dede ayı var.
PSİKOLOG :Elindeki de çocuk ayı olmalı.
ÇOCUK :Evet.Nerden bildin?
PSİKOLOG :ee hem diğerlerinden uzakta e hem diğerlerinden daha küçük.
ÇOCUK :Evet çok üzgün.
PSİKOLOG :Neden üzgün?
ÇOCUK :Baba ayı hep ona bağırıyor baba ayı anne ayıya da bağırıyor dede ayıya da bağırıyor baba ayı ayı..
PSİKOLOG :ııı o yüzden mi konuşmuyor çocuk ayı?
ÇOCUK :Evet. Konuşursa babayı kızdırcak bi şey söylemekten korkuyor.
PSİKOLOG :Peki(ayağa kalkar babaya doğru)baba ayı.
BABA :Efendim.
PSİKOLOG :Baba ayı herkesten özür diler ve bir daha asla bağırmayacağına söz verirse konuşur mu çocuk ayı?
ÇOCUK :Bilmem ya ben konuşur ona sormak gerekiyor.
BABA :(ayağa kalkar oğlunun yanına gelir)Oğlum.Bak bu baba ayı.bak bakalım sana ne diyo şimdi.Bak dinle bi hele.Oğlum ya sana bağırmayacam diyor ya
ÇOCUK :Söz mü baba ayı
BABA :Vallahi söz veriyom
ÇOCUK :Baba (der ve sarılır)
ANNE :Ayy yavrum abooo ayımm yavrum benim.