22 Ağustos 2011 Pazartesi

piknik skeç metni


PİKNİK
BABA :Evet Kırık ailesi piknik hazırlığı için herkes yerlerine marş marş.
OĞUL :Emredersiniz komutanım.
NENE :Bunları soydum.
BABA :İyi iyi çabuk eksik gedik hiçbir şey olmasın
NENE :Tamam oğlum tamam bağırma ben de şeker var şimdi düşüp bayılcam
BABA :Anne anne anne sen de otur şuraya ya da oturma oturma küçük tüple ilgilen yavu bak bunların hiçbiri tüpten anlamaz ha
OĞUL :Baba baba ben tüpü hallettim
BABA :Halettin hallettin ne dedin sen yavu anne bunu nasıl yaparsın yau
NENE :ee oğlum görev dağılımını ıı şey gelin yaptı.Geeline göre ben zerzevat sorumlusuyum yavrum.
BABA :Yav inanamıyorum hanım yau.Yani ailemizin geleceğini tehlikeye attığının farkında mısın?
ANNE :Yine başlama yau yine başalama sen demez misin her zaman herkes türlü göreve hazırlıklı olsun diye ben de rotasyon yaptım yani görev değişikliği yaptım ailemizi kötü günlere hazırlıyorum.
BABA :İyi iyi güzel aferin aferin ii yapmışsın. E kız kızımız nerde kızımız kızımızın sorumluluğu ne?
KIZ :Buradayım baba ııı paratoner babacığım
BABA :eee ne ne tener
KIZ :Paratoner yani yıldırım düşmesi durumunda yüksek gerilimin ailemizi kömüre çevirmemesi için yalıtım düzeneği hazırlıyorum.
BABA :Yalıtım düzenek e para kaç para tuttu bu
KIZ :e baba
BABA :E neyse neyse börtü böcek kene sorumlumuz kim
ANNE :e tabiî ki benim
BABA :Sensin güzel güzel
ANNE :Evet bu konuda eğitimli yirmi tane gıt gıt gıt tavuğu olay mahaaline getiricem.
BABA :Aferin.Aferin sana.Peki olası tehlikelerin listesini yaptınız mı?
ANNE :E tabiî ki yaptım tabi ki yaptım bu konuda hazırlıksız olduğumuz bir durum var o da vahşi hayvanlar ayı saldırısı hiç hazırlıklı değiliz .
BABA :O konuda kimsenin endişesi olmasın o konu bana ait çünkü çünkü elektro şok tabancamı yanıma alıyorum
NENE :Elektro şok tabancası mı?Allahım sen bana sabır ver Allahım şimdi bak yau biz ne yapıyoruz savaşa mı gidiyoruz yav
BABA :E anne anne ne diyon yau stres atmaya gidiyoruz yav
ANNE :Hıı anne şöyle bir tatlı huzur almaya gidiyoruz.
NENE :Biz piknik yapmaya mı gidiyoz seferberliğemi gidiyoruz yav
BABA :Anne anne devir değişti artık yani senin zamanında kene ısırmasından ölen var mıydı?
NENE :Ha yoktu. Ya da vardı da biz bilmiyorduk
BABA :Gördün mü bak.
NENE :Bana bak benim taklidimi yapma oraya gelirsem alırım paçanı aşağı senin
BABA :Tamam anne tamam eeee sen şimdi bak onu bunu bırak hemen piknik alanına git etrafı kontrol et tamam mı eğer negatif bi durum varsa hemen bana telsizle bildir konuyu.
NENE :Negatif ne demek
BABA :Allahım Yarabbim yau ben ne diyorum bu ne diyo ya hişşşt evet nöbet çizelgesini açıklıyorum Kırık ailesi
ANNE :Evet.
BABA :On iki-iki hanım senin oniki iki hanım senin
ANNE: Emredersiniz komutanım
BABA :Güzel güzel anlaşıldı.iki-dört oğlum
OĞUL : Emredersiniz komutanım
BABA :aslan oğlum benim iki dört senin
BABA :Dört-altı kızım
KIZ : Emredersiniz komutanım
BABA :Afferim kuzum benim kızım evet ııııı dikkat sağa dönn sağa anne sağa
NENE :Sağımı solumu karıştırdın sen benim Allah belanı vermesin.
BABA :Kırık ailesi piknik alanına ileri marş
HEP BİRLİKTE:Biz tatlı huzur almaya geldik.