18 Ekim 2011 Salı

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

BUGUN ATATÜRK TEMASINA GEÇTİM TÜM SINIFLARDA (6,7,8) ÇOCUKLARIN ATATÜRK HAKKINDAKİ BİLGİSİNİ YOKLAMAK İSTEDİM. BİR KAÇ İYİ SINIF DIŞINDA KLİŞE CEVAPLAR VE BEKLEMEDİĞİM ŞEKİLDE DONUK BAKIŞLARLA KARŞILAŞTIM, ATATÜRK OLMASAYDI NE OLURDU DEDİĞİMDE BİR KIZ ÖĞRENCİM BİR BAŞKASI OLURDU DEDİ KENDİ YÜRÜTTÜĞÜ DÜZ MANTIKTA HAKLIYDI, BİZ ONLARA HER SABAH ANDIMIZI OKUTMASAK, EY BÜYÜK ATATÜRK DEDİRTMEZSEK, TAHTANIN ÜZERİNDEKİ ATATÜRK RESİMLERİNİ KALDIRIRSAK, OKULLARA BÜSTLERİ KOYMAZSAK BELKİ ATATÜRK KİM BİLEMEYECEKTİ BİLE. ATATÜRK Ü SEVMEK DEMEK BUNLARIN HİÇBİRİNİ YAPAMAK DEMEK DEĞİLDİR ZATEN. ATATÜRK Ü ANLAMAK DEMEK CIĞLIK CIĞLIGA 29 EKİM ŞİİRİ OKUMAK DEMEK DE DEGİLDİR. BİZ ÖĞRETMENLERE BU KONUDA COK BÜYÜK GÖREVLER DÜŞÜYOR. ATATÜRK ÜN BİZE EMANET ETTİĞİ VATANIN EVLATLARINI NANKÖR UMURSAMAZ HALDE BIRAKMAMALIYIZ Kİ MEZUN OLURKEN ATATÜRK ÜN İLKELERİ IŞINDA ÖĞRENCİLER YETİŞTİRECEĞİMİZE DAİR ŞEREFİMİZ ÜZERİNE YEMİN ETTİK. GEÇMİŞİNİ SAYGI VE SEVGİ İLE ANAN GELECEĞE UMUTLA BAKAN, KENDİNE VE MİLLETİNE İNANAN GENÇLER YETİŞTİRMEK  HEPİMİZİN EN BAŞTAKİ SORUMLULUĞU BENCE. BEN DE BU VİDEOYU TÜM ÖĞRENCİLERİM İÇİN HAZIRLADIM..