Elçin'in Dünyası

evrene, nesnelere ve olaylara dair düşüncelerimi paylasmayı düşündüğüm alan (elçin)

25 Kasım 2011 Cuma

YARAMAZLIK PİŞMANLIKTIR!!


Gönderen elcinkiray zaman: 00:10
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Etiketler: kırklareli pınarhisar kaynarca ilköğretim okulu batuhan hepşen yaramazlık
Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

KONULAR

  • Ana Sayfa

Blog Arşivi

  • ►  2015 (24)
    • ►  Haziran (24)
  • ►  2014 (1)
    • ►  Mayıs (1)
  • ►  2013 (6)
    • ►  Ekim (3)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Temmuz (2)
  • ►  2012 (41)
    • ►  Aralık (3)
    • ►  Ekim (7)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Haziran (3)
    • ►  Mayıs (3)
    • ►  Nisan (3)
    • ►  Mart (4)
    • ►  Şubat (7)
    • ►  Ocak (9)
  • ▼  2011 (187)
    • ►  Aralık (23)
    • ▼  Kasım (5)
      • YARAMAZLIK PİŞMANLIKTIR!!
      • bütün günün emeği; veee  işte sonuç, cok iyiydiniz...
      • SARILMAK :)
      • ROMANTİKMİŞ(!)
      • GÖRMEDEN ÖZLÜYORUM, GÖRMEDEN ARIYORUM, GÖRMEDEN YO...
    • ►  Ekim (37)
    • ►  Eylül (21)
    • ►  Ağustos (95)
    • ►  Temmuz (6)

Hakkımda

elcinkiray
Profilimin tamamını görüntüle
Powered By Blogger

Bu Blogda Ara

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Popüler Yayınlar

Soyut teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.